آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1396
بازدید : 81
نویسنده : مشاور

آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 همانطور که در مقالهآزمون تیزهوشان گفتیم  برای گزینش بهترین دانش آموزان برای تحصیل در مدارس تیزهوشان است، که به نسبت مدارس دیگر از امکانات تحصیلی بهتری برخوردار است و دانش آموزانی که می خواهند برای تحصیل در مدارس تیزهوشان در آزمون تیزهوشان به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود. همانطور که می دانید برای ورود به مدارس تیزهوشان باید نمره قبولی کسب کنید. و در صورتی که می خواهید درصد قبولی خود را در  آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 افزایش دهید پیشنهاد می کنیم که مقاله راهکارهایی برای قبولی در آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید. همچنین داشتن برنامه ریزی برای قبولی دارای اهمیت بالایی است که می توانید در برنامه ریزی برای مطالعه خود برای آزمون تیزهوشان از مشاورین تله مشاور کمک بگیرید و همچنین با مطالعه مقاله برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم شانس قبولی خود در آزمون تیزهوشان نهم به دهم افزایش دهید و همانطور که می دانید والدین نقش موثری در قبولی فرزندان خود در آزمون تیزهوشان نهم به دهم دارند. به همین دلیل، مقاله توصیه هایی به والدین داوطلبان آزمون تیزهوشان را به صورت اختصاصی برای والدین قرار دادیم که می توانند با مطالعه آن کمک حال فرزندان خود در موفقیت در آزمون تیزهوشان باشند. در ادامه این مقاله قصد داریم به شرایط، زمان و نحوه ثبت نام، منابع سوالات، زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 بپردازیم.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 طبق آن چه که در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان گفته شده به این شکل است که در درجه اول داشتن تابعیت ایرانی الزامی می باشد. اتباع غیر ایرانی هم تحت شرایط خاصی می توانند در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 ثبت نام کنند. در درجه دوم،  و داشتن نمرات قبلی مناسب است که  جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم پیشنهاد می شود که مقاله شرایط آزمون تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه کنید.

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم از اواخر بهمن ماه شروع شده و تا اوایل اسفند ماه ادامه دارد و به علت تعداد زیاد شرکت کنندگان آزمون تیزهوشان نهم به دهم، ممکن است مدت ثبت نام به مدت چند روز نیز تمدید شود. در ابتدا، دانش آموزان باید در اسفند ماه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند. در این مرحله، لیستی از مدارس تیزهوشان موجود در محل سکونت داوطلب ارائه می شود که مطابق لیست مدارس تیزهوشان آموز می تواند حداکثر 3 انتخاب از بین مدارس تیزهوشان داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه کنید. همچنین می توانید برای این که سریع تر به اخبار آزمون تیزهوشان دستیابی کنید. در صورت اطلاع رسانی دقیق تر هم می توانید عضو کانال اطلاع رسانی تله مشاور شوید.

 

منابع سوالات آزمون تیرهوشان نهم به دهم 97-98

منابع سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 به طور کامل از کتاب های درسی پایه نهم مطرح می شود اما به این معنا نیست که می توانید جواب تمامی سوالات را در کتاب های درسی پیدا کنید. در واقع بیش تر مفاهیم و سوالات آزمون تیزهوشان مربوط به استعداد تحصیلی در کتاب های درسی وجود دارد ولی سوالات استعداد تحلیلی از کتاب های درسی طراحی نشده است و به صورت غیر کلامی طرح می شود. سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت تستی بوده و به صورت چهار گزینه ای طرح می شود. توجه داشته باشید که هر جواب صحیح دارای 3 امتیاز مثبت و هر جواب اشتباه دارای 1 امتیاز منفی است. پس، حتما از صحیح بودن پاسخ هایتان اطمینان حاصل کنید. برای اینکه به صورت دقیق و کامل با منابع و سوالات آشنا شوید، پیشنهاد می شود که مقاله منابع و سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه کنید.

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم به احتمال زیاد مانند سال های پیش در اردیبهشت ماه خواهد بود و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان برگزاری می توانید مقاله زمان برگزاری آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید. داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم باید یک هفته قبل از برگزاری آزمون، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان خود به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان  مراجعه و از کارت ورود به جلسه خود پرینت تهیه کنند. دقت کنید که همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 الزامی است. معمولا، طبق روال هر ساله در اوایل تیر ماه، از طریق سایت سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 اعلام می شود. که می توانی با مطالعه مقاله اعلام نتایج آزمون تیزهوشان از زمان و نحوه مشاهده نتایج اطلاع پیدا کنید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 منبع:آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوره تحصیلی و کنکور و آدرس moshaverinkonkor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com